fredag den 6. juli 2012

Roskilde. Råååskildææææhhhh.

Jeg fik at vide, at der var en lebbecamp et eller andet sted på Roskilde. Fordi jeg spurgte på Facen.

Jeg tror muligvis, jeg passerede forbi den på vej fra festivalen i går.

Man kan nemlig tit fornemme, når mange lebber befinder sig samme sted (også selvom man ikke kan se, om de bærer undercut, converse og hættetrøjer), fordi de bare er lidt mere rowdy end heterotøser. Der er ofte en ret, hmm, højlydt aura omkring - i hvert fald unge - lebbeflokke.  Har jeg bemærket. 

Lebbeflokke. Gid der var en antropolog, der ville give det fænomen en grundig omgang i Ph.d.-vridemaskinen.

Tager jeg fejl? Er heterotøser lige så larmende på den aggressive måde? 

4 kommentarer:

  1. Min fætter er på Roskilde, og han siger, at der er mange forskellige camps, der ville kunne give mange antropologer stof til PhD-specialer;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ooooh yes. Lige fra hipstertrunter til hippietyper. Diversitet - gotta luv it.

      Slet
  2. Lebbeflokke...du har mange gode nye ord igang idag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke læse det ord nu, uden at nynne "Sneflokke kommer vrimlende...".

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!