mandag den 22. september 2014

Truism: Når man er syg, må man stjæle fra BuzzFeed

Jeg har underdrejet mig med en ordentlig omgang forkølelse.

En omgang forkølelse, vel at mærke, der gjorde virkelig vellykket middag med gode venner på Osteria 16 i lørdags lidt mindre sjov. Men også kun lidt. Fordi det er svært at smage nuancerne i råmarineret scampi, når ens næse er så stoppet, at selv yoganæseskyllekanden må give op og vende om i døren. Døren er mit højre næsebor i denne her metafor.

Men det skal ikke stoppe mig. Så her har I lidt eksternt indhold til underhold:

22 of the realest lesbian problems

Møhø.




3 kommentarer:

  1. Med oplagt fare for at fremstå helt sindsyg emsig, så påpeger jeg lige, at ordet "truism" ikke har noget e i sig. Jeg nævner det kun, fordi du er så klog og sjov og velskrivende. Og virker som sådan en, der sætter pris på de sproglige detaljer. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Og så fremstår jeg helt sikkert emsig.

    SvarSlet
    Svar
    1. OMG. Nu dør jeg af skam. Jeg er sindssygt stavenazistisk og hader at skrive forkert. Erindrer endda, at jeg googlede. Men ikke godt nok. Skyder skylden på feberen og retter straks. Mange, mange, mange tak for heads-up!

      Slet
    2. Stavenazi'er hører til i et univers, som jeg har utrolig let ved at leve mig ind i. Og i det univers ville jeg nok bare lige kigge op over brillekanten og sige: "Det er i orden."

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!