mandag den 22. september 2014

Noget for noget

Romtoddy og cookies og livretter.

Selvom LL faktisk også er syg (jeg kan ligesom se fremtiden skrevet i hendes hosten og snue - hun er lige et par dage længere fremme i det samme forløb, som jeg gennemgår), bliver jeg fan'me taget godt hånd om.

Der er endda skumfiduser i min romtoddy. Skumfiduser!

Jeg kvitterer med sygdomssurhed, drageånde og universets dybeste rander under øjnene.

Men jeg tror godt, hun ved, jeg elsker hende. Sådan helt vildt meget.

Lige nu udføres der i øvrigt en skoldhed 69'er i fodenden af sengen. Men det er hverken den ene eller den anden febermatte lebbe, der er involveret. Fucking upassende, homohunde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!