mandag den 25. november 2013

Helt enkelt: Byt tøj og lign en lebbe på under fem minutter.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide den her fotoserie. Fordi den er fin, og fordi damerne bliver toplækre i deres kæresters tøj. Kunstneren/fotografen bag hedder Hana Pesut, og du kan finde flere tøjbyttebilleder via linket lige her.

Sincerelyhana.com

Dog må jeg - når jeg ser ned over rækken af switcharoo-billeder - sande, at min såkaldte gaydar er helt og holdent bundet op på, at jeg skyder alle kvinder i mandetøj til at være lebber.

Og det er vel trods alt ikke helt nok. Og temmeligt normativt, ville nogen måske endog tilføje.

Manden på fotoet ovenfor ligner i øvrigt i høj grad (og lav opløsning) en ung udgave af min far. Sært nok. Kvinden ligner ikke min mor, dog. Bare sådan fyi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!