fredag den 24. januar 2014

At leve det vilde lebbeliv

Okay. Jeg så ret meget tv i går. Fordi jeg var træt og doven og halvsur (nogen, der skal forblive unavngivne, ville måske sige helsur), og det var pissekoldt udenfor.

Jeg så således både Luksusfælden, Savnet, Kræsne Købere og det der køkkenmareridt med Gordon Ramsay.

Men frem for alt så jeg reklamer. Mange reklamer. Jeg så blandt andet den der Oral-B-tandpastareklame, der indledes noget a la:

"Nogle ting er bedre at børste tænder i end andre ..."

... Flankeret af billeder af tandbørster, der belægges med henholdsvis ketchup og sennep, hvorefter Oral-B naturligvis fremhæves som et godt alternativ hertil.

Er det ikke helt alvorligt at sætte barren unødvendigt lavt? Og er det en egentlig anbefaling, at Oral-B (trods alt) er bedre at smøre i kæften end dressing?

Og så blev jeg i øvrigt nødt til at tjekke, hvad b'et står for. Og det er jeg ikke den eneste, der har tjekket, kunne noget tyde på:


En anden nysgerrig sjæl har - heldigvis - gjort sig den ulejlighed at skrive til Procter&Gamble og spørge om det samme. Og fik følgende svar:


Nu kan jeg sove roligt.

3 kommentarer:

  1. Det sjoveste i det indlæg er at du tilsyneladende har været inde og læse sladder om Justin Bieber hæhæhæ...Godt at få bekræftet at man ikke er den eneste, der har den guilty pleasure :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, den opfangede jeg også der!

      Slet
    2. Hallo!
      Jeg skulle jo lige se, hvordan det der mugshot, som er halvt Miley Cyrus, så ud.
      Creepy, er i øvrigt svaret.
      Yeah!

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!