torsdag den 3. oktober 2013

Lebben til galla. Igen. Stadig i (for) korte skørter. Fy.

I aften skal jeg til et af de der modearrangementer, som en awkward penguin som undertegnede egentlig gerne bare undgik.

Var de dog i det mindste med ledsager, den slags gilder. Så kunne man putte sig bag en Livslebbe. Eller en Bedstebøsse, når nu LL er sat skakmat af sygdom.

Men det er de aldrig. Altså inkl. ledsager.

I stedet er de inkl. rigtig mange, rigtigt høje og rigtigt tynde damer med pæn hud og høje kindben. Som helt sikker ikke har læbestift på tænderne og med garanti ikke er iklædt noget-fra-H&M.

Og så mig.

Man skal egentlig have lang kjole på. Men jeg blæser det altså et stykke. Igen. Og tager den samme flotte nederdel på, som jeg havde på til forårets fashion-gallagilde. Og tvivler ærligt talt på, der er nogen modediktator, som bemærker det.

Og det tegner ad helvede til, at jeg netop har forladt mit brusebad med praktisk talt et brandsår på maveskindet, fordi den her skide (og meget søde!) bygning er indrettet sådan, at hvis nogen skruer op for den kolde hane nede på anden sal, så skifter min vandtemperatur fra behagelig lunken til en flodstrøm fra helvede på et sekund.

For sivan da.

Nå. Men mon ikke maden er god, og HKH Kronprinsessen siger nogle søde ting. Nu hælder jeg snart en klassisk alene-vodka op, og så af sted. Og som LL siger: Det er jo endt med at blive meget sjovt samtlige de seneste gange, jeg har været af sted. Alle før-afgangs-neuroser til trods.



1 kommentar:

  1. Inviteret til galla sammen med de kongelige? Kan godt forstå, du er deprimeret, og sender min inderligste medfølelse, haha.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!