fredag den 4. oktober 2013

Ambitiøs drinksaften. Ja.

Juhu!

En af de der aftner, hvor der lige om lidt banker fire lebber og en bøsse på min dør, og hvor jeg nåede at bage kanelsnegle (i anledning af Kanelbullans Dag, som svensk-agtig veninde fik introduceret mig for for snart - uh! - ti år siden), lave sour mix og handle ny patron til Sodastreameren (ja, jeg har en. Og ja, det er den bedste ting, jeg har købt til mig selv i 2013).

Vi skal nemlig have AMBITIØS DRINKSAFTEN. Fanme. Så det bliver noget med noget margarita med hjemmelavet sirup og koriander. Og den slags.

...Hjælper det, at jeg har gemt rod bag ved sengen? Jeg er ikke sådan en husmor. Gid jeg var. Hvis jeg gad hente min telefon ville jeg dokumentere den påstand ved at tage et billede af det noget pauvre stadie, kanelsneglene endte i.

Men de smager fanme godt.

Gallaaften i går gik i øvrigt udmærket. Jeg nåede - I kid you not - lige at tjekke mig i spejlet inden afgang og få klippet H&M-129-kroner-skiltet fra nakken af min bluse. Den var ikke gået i modekredsene.

Og det sidste, der skete, inden jeg vendte næsen hjem i seng, var at selveste Lotte Freddie, moderedaktør par excellence dansk modesgrand dame, hev fat i mit skørt og roste min meget fine kjole. Jeg var ærlig, da hun spurgte, hvem der havde lavet den. H&M og Dixie Grey for the win.

Hav en herlig fredag aften.

(Sjovt i øvrigt, hvordan ambitiøs drinksaften bliver lidt mindre ambitiøs, når man kalder den ambitiøs drinksaften, ikke?)

1 kommentar:

  1. Ej, nu vil jeg altså virkelig gerne se den der nederdel. Bliver pissenysgerrig jo.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!