mandag den 2. september 2013

Århus. Bolle-å. Og kun det.

Shite, jeg er træt.

Min ret så fabulous chef har fundet på, at vi alle sammen - hele det godt 15 mand store kontor - skal i virksomhedspraktik denne uge. For at få føling med hvordan det hele foregår ude i den virkelige verden.

Jeg har valgt en halvstor århusiansk virksomhed i Århus (bolle-å). Til min mors store fornøjelse ("kommer du så og bor hos mig hele ugen?"). Ankom med færgen direkte fra Kalundborg og bedstebøssesommerhustid i går aftes.

Jeg havde første praktikdag i dag. Og i Århus møder man klokken 8. Hvilket er en time tidligere, end jeg ideelt set møder almindeligvis. Med streg under 'ideelt set'.

Jeg er for træt til at skrive noget indholdsrigt lige nu. På nær måske, at min mor lige er taget til Zumba.

Jeg tror, jeg fejrer med is og tv.

Fuck. Jeg har skrevet "en århusiansk virksomhed i Århus". Jeg retter det ikke. Det må stå for evigt som en form for endeligt bevis for hvor freakishly træt, jeg er lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!