søndag den 16. juni 2013

"I seng med" = fingersex. Ikke?

Det der øjeblik, hvor man sidder til et middagsselskab med fin blanding af heteroer og lebber. Og en af lebberne spørger, hvor mange kvinder man har været i seng med. Og man så svarer.

Og en af heteromændene (vi snakker venstrefløjsbløde-fløjlsfyre) spørger, hvordan man egentlig definerer 'at være i seng med', når man er lebbe?

Og man svarer, "fingersex og opefter".

...Og de to heterofyre kigger på hinanden og high-fiver, fordi de lige har kunnet lægge alle dem, de var sammen med i ottende klasse oven i deres bollelister.

8 kommentarer:

  1. Det er jo virkelig interessant hvordan man sætter kriterierne. Hvorfor er penetration nødvendigt? *gruble gruble*

    SvarSlet
    Svar
    1. Penetration er ikke nødvendigt. Men ej heller at foragte...

      Slet
  2. Well, man kan vel også have fingersex uden penetration, ikke? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke, jeg har skrevet noget sted, at fingersex = penetration?

      Slet
    2. I know - det var svar til første kommentar ;-)

      Slet
  3. Tror at fyre er tilbøjelige til at tænke at det indebærer penetration når man siger "fingersex". Men nej, det er som sådan ikke nødvendigt. For mig tror jeg fingersex er mere forspil end eksempelvis - åh frygteligt og mærkeligt ord - tribbing?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg måtte google 'tribbing'. Der, hvor jeg kommer fra (Århus), hedder det bare "saksen". Sex er det hele, synes jeg. Og for mig er fingersex bestemt ikke kun at betragte som forspil...

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!