mandag den 5. november 2012

Tomgang med fremgang

I fredags var jeg på Lesbisk Kaffe & Øl. Først var jeg forbi Annika Loris fernis i Kødbyen. Og så på Lesbisk Kaffe & Øl.

Hvis ikke I vidste bedre, ville I måske gætte på, jeg havde en fixie bike. Undskyld. Hipstervittigheder er ved at være lidt old, ikke?

Jeg blev frygteligt fuld og var i frygteligt godt selskab men var nok ikke helt så godt selskab - i hvert fald ikke, da gavmilde lebbevenner (selvmodsigende) hældte nok sprut i mig, til at jeg i hvert fald fem gange spurgte den flinke (og overbærende, bevares) bartender, om hun IKKE NOK VILLE SPILLE 'STARSHIPS' MED NICKI MINAJ. Det er min nye guilty pleasure. Meget guilty. Men også meget pleasure.

Anyway.

Jeg var positivt overrasket over, hvor festligt der rent faktisk var. Jeg har primært forholdt mig til 'kaffe'-delen af stedet hidtil - max. en tidlig torsdagsøl i hvert fald. Men der var jo simpelthen både druk og flirt og dans og mig, der fældede de obligatoriske fuldemandstårer efter femtende genstand. Det skal til.

Men hold kæft hvor er lebber unge. (Eller alternativt: '...jeg gammel').

I dag har jeg fået et nyt køkkengulv. det er endnu et ikke ubetydeligt flueben, der kan sættes i håndværkerhylet. Det er meget, meget dejligt. Der går ikke mange dage, så er walk-in-garderoben (oh yes, sådan en får jeg) færdig, og vi kan gå i gang med projekt køkkenalrum. Lebben I Mit Liv er en uvurderlig en af slagsen. En uvurderlig livslebbet en af slagsen, ja.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!