mandag den 25. juni 2012

Verdens kedeligste blogindlæg

Det, der følger nedenfor, er det kedeligste, du nogensinde kommer til at læse. Så ved du det og kan stoppe allerede nu, inden du får lyst til at stikke dine egne øjne ud eller sagsøge mig for spild af din tid.


Here goes.

Alle mine tre lebbekærester har erhvervet sig MacBooks i den tid, de har kendt mig. Apple burde give mig penge. Eller i det mindste en iPad (please?). Jeg må være en meget overbevisende bruger.

Den første damekæreste havde vist slet ikke en computer (omg!), før hun et år inde i vores forhold besluttede sig for at købe en MacBook. Den næste skiftede med stor mistro sin højtelskede PC ud og faldt derfra pladask. Det samme gjorde Lebben I Mit Liv for ganske, ganske nyligt.

Lebben I Mit Liv er endda nørdet nok til at have gravet sig dybt ned i et 'jeg hader alt Apple, Macintosh kan ikke en skid'-hul, før hun for en måneds tid siden fik en MacBook til låns. Og nu har hun lige stået foran mig, mens hun knugede det sølvfarvede vidunder ind til brystet på en måde, så man næsten blev jaloux, og ytret ordene, "jeg vil aldrig af med den her igen. Aldrig nogensinde."

Det er ammunition til såååhåååå mange modangreb, når hun næste gang stiller sig påståeligt bedrevidende over for et eller andet.

Det var det hele.

Jeg sagde jo, det var kedeligt.

1 kommentar:

  1. Kedeligt avler kedeligt; her kommer en anekdote. Eller en slags lebsisk lover-fakta:

    Det gik for nyligt op for mig, at de sidste 4 kvinder jeg har været i forhold med, har to ting til fælles: De bider alle negle, og har alle MacBooks. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad det er, jeg udstråler.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!