fredag den 22. juni 2012

Nu med TO kanaler

Øh, hej.

I forgårs skete der det interessante, at de søde mennesker henne på Homotropolis sendte mig en mail. De var faldet over min blog (de har sikkert google enten "hvorfor er lebber så grimme?", "drengen fanden varm pige" eller "dansk hunde sex forum" og er i naturlig forlængelse deraf havnet her på bloggen), og de skrev (her citerer jeg altså direkte - det kan man blandt andet se på den mangelfulde kommatering):

"Vi har med stor begejstring (og latter) været inde og læse din blog og synes den er skøn!"
Herfra fulgte en længere svada, der endte ud i spørgsmålet: Kunne du tænke dig at blogge for os? Og det kunne jeg da. Så det gør jeg nu. Man kan læse
første forsøg her. Det er ren plagiat af, hvad jeg allerede foretager mig lige her på min helt egen lille såkaldt lesbiske legeplads. Nu har jeg bare to steder, jeg kan være upassende og udelukkende tale om mig selv. Bonus.

Nå, men det, jeg er allermest bange for, er, at det her skriveri holder op med at være sjovt, efterhånden som jeg rent faktisk bliver bevidst om, at der er nogen, der læser skidtet. 


Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at ord falder mig sværere og sværere at sætte sammen på en tilfredsstillende måde, desto mere præstationsangst, jeg oplever. Giver det mening? Dengang det bare var mig og to af mine bedste venner, samt måske en enkelt
luder prostitueret og en lommetyv, der læste med her, var det hele så nemt. Ingen forventninger og ingen, der kunne blive skuffede - eller endnu værre: hate på mig, fordi jeg i bund og grund  fremstår som  er et arrogant og fordomsfuldt røvhul.

Men jeg lover med nærværende indlæg mig selv - og jer - at fortsætte den ærlige tone. Forsøge at skide på, at der pludselig er flere folk, end jeg har venner på Facebook, der læser med. Og fortsat give los for oceaner af vred fordomsfuldhed. 



Og  hvis  når jeg begynder at gentage mig selv, må I skælde ud. Så må jeg sgu starte en modeblog i stedet for. Det er det nye. Vi mangler ærligt talt også flere billeder af, hvilken outfit tilfældige teenagetøser har valgt at tage på en given fredag for efterfølgende at posere med krydsede ben til Distortion i Larsbjørnsstræde.
Bemærk for øvrigt overstregningerne i denne tekst. De er første skridt på den glatte vej mod selvcensur.

Damnit.

-

8 kommentarer:

  1. To skriftsteder er overhovedet ikke nok. Du skriver fantastisk jo. Skriv, skriv, skriv!

    Utålmodige hilsener fra en drivende hetero, der kan lide kigget ind i det såkaldt lebbede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du vil forføre mig, kræver det altså Ferrero Rocher og ikke bare tom smiger, hr. ambassadør.

      (men tak x 10000)

      Slet
  2. For helvede, hvor jeg dog elsker dig! Jeg forsøger at tænke udover at jeg kender dig så godt, og sætte mig ind i hvordan man læser din tekst som en fremmed, men jeg kan simpelthen ikke se andet end at du er skidesjov. Du får mig til at grine. Tak.

    SvarSlet
  3. WAUW! teløk! Det har du fortjent!

    LAd endelig ik præstationsangsten overtage.

    SvarSlet
  4. Ej hvor sejt :) og sikke pæne ord de skriver om dig :) Så må man jo følge med begge steder!

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!