torsdag den 21. juni 2012

En duft af kvinde eller: "Jeg elsker bare smagen af fisse"

For mange år siden, før jeg kastede mig ud i lesbisk love, havde jeg et engangsknald med en unavngiven - men i københavnerkredse ikke komplet ukendt - (mandlig) dj.
Jeg elsker bare smagen af fisse!
Han var i fuld gang med at give mig oralsex ('yde cunnilingus'), da han pludselig kiggede op fra positionen mellem mine lår og udbrød:

"Jeg elsker bare smagen af fisse!"

Dengang blev jeg det, der med et godt engelsk låneord hedder mortified (jeg kan oplyse, at Ordbogen.com oversætter det med "angrebet af koldbrand").

Den udtalelse var så langt ude, synes jeg, at jeg fysisk måtte blinke eller ryste hovedet, når jeg kom i tanker om hans ord ude i virkeligheden i tiden efter. Jeg blev bare så grusomt flov ved tanken.

Jeg var i dén grad afskåret fra mit eget køn. Jeg var ikke en 22-årig af den slags, der havde haft en hyggestund med lidt Janis Joplin, en kop ingefær-te og et håndspejl.

Men!

Her syv år senere forstår jeg pludselig, hvad han mener. For fisse smager godt - og dufter i øvrigt himmelsk. Bevares, en pik dufter også helt fint - men bøsser, I har altså snydt jer selv for en oplevelse, hvis ikke I lige ved lejlighed stikker næsen forbi en kusse.



6 kommentarer:

  1. Altså, jeg føler mig ikke snydt, og har da også nydt smagen af kusse når lejligheden har budt sig. Men intet er så skønt som en pik i munden. Det skulle da lige være lyden af min motorcykel, der lige har været så venlig at smide mig af i farten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man KUNNE præmiere bedste kommentar (og det kan man vel egentlig godt), gik førstepræmien til dig.

      Det her er så ikke-normativt, som ting kan være. I love it!

      Slet
  2. Hvordan griber man en kusse an?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det der er jo et spørgsmål af filosofiske dimensioner.

      Slet
    2. Hvordan ville du gøre?

      Slet
    3. Det har jeg ikke lige lyst til at fortælle om. Sorry. Men hvis du er i tvivl om, hvordan du skal dyrke sex, er jeg sikker på, Google har svaret!

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!