torsdag den 31. maj 2012

"Slå dig løs," sagde hun

Min kæreste har været på familiebesøg i nogle dage. Som præcis er faldet sammen med, at bloggen pludseligt og temmelig uventet har fået et reelt liv. Og et anseligt antal læsere (i hvert fald sammenlignet med de to månedlige hits den havde i 2010-2011. Så flot).

Jeg fortalte for en tid tilbage min kæreste om bloggen. Kort. Læste måske op fra et enkelt indlæg. Men nu var det ligesom noget, jeg måtte bede hende tage stilling til, syntes jeg, fordi der pludselig var så mange fremmede, der havde gjort det (nej, ikke 'gjort det' - taget stilling, sgudda!).

Så i går aftes fik hun linket, læste sig igennem indlæggene, mens jeg helt på nåle ventede på dommen. Når man skriver om sit sexliv fra et fast parforhold er det jo på en eller anden måde ikke kun sig selv, man skriver om, fx. Eller. Selvfølgelig kan der være noget onani. Men, I ved. (Note til selv: Lav indlæg om onani).

Men hun var cool med det hele. Og det fik mit hjerte til at smelte.

"Slå dig løs," sagde hun.

(Kan I for øvrigt huske Strawberry Slaughterhouse? Et af de der bands, der red på bølgen efter Dizzy Mizz Lizzy og Kashmir og Inside The Whale. Jeg var helt tosset med den der "Cool, Calm and Collected". Det kom jeg lige til at tænke på. Fordi min kæreste er så cool, calm and collected.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!