onsdag den 30. maj 2012

Se mine bryster

...Og mange andres. Eller nej. Mine er ikke uploadet endnu, men det står på min to do-liste sammen med "så få dig dog meldt ud af den åndssvage folkekirke".

Nå men. Det handler i hvert fald om dette websted, som jeg satte bogmærke ved for en uges tid tilbage:

NormalBreasts.com

Jeg fandt hjemmesiden, da jeg i arrigskab over Silikoneland (det er et sted, der findes. På Amager), googlede - you guessed it - "normal breasts". I samme øjeblik, som jeg foretog billedsøgningen, og billed efter billed af nuttede faste bryster bag trekantsbikinier uden skyggen af bøjler og vattering dukkede op på skærmen, gik det op for mig, at det nok snart var på tide at slette min søgeordshistorik.

Men så kiggede jeg lige væk fra fotos og tilbage til selve søgeresultatet. Og fandt ovenstående hjemmeside.

Og den side gjorde mig sååhåååå glad. Der er de jo. Alle de lange, runde, skæve, små, store, blege, brune - og helt igennem fuldstændigt normale - bryster. I alle afskygninger. Hurra!

Hvor jeg dog elsker den måde, voksne bryster ser ud, når en kvinde bøjer sig fremover. Helt lange og tunge og pæne. Og ikke spor runde. Snarere måske lidt trekantede i det. Eller i hvert fald aflange.

Tyngdekraften længe fucking leve. 

3 kommentarer:

  1. Super blog du har dig her :-)

    Jeg kom sådan til at tænke på denne side da jeg læste dette indlæg. Det er jo (desværre) ikke kun naturlige bryster som vi kvinder har et anstrengt forhold til som følge af den konstante eksponering. Også kvindekroppen med dens former og størrelser lider under dette, og denne side er en pendant til den du linker til - blot med kvindekroppe i alle længder og bredder.

    http://www.mybodygallery.com/index.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hurra. Det er jo fantastisk. Med din tilladelse vil jeg meget gerne skrive et indlæg om siden. Jeg blev selv helt glad, da jeg søgte på kroppe med buksestørrelse 44 og erfarede, at jeg måske ikke er så grotesk fra navlen og ned, hvis jeg kunne passe de smukke damers bukser!

      Slet
    2. Du skal være meget velkommen til at skrive et indlæg om hjemmesiden :-)

      Og jeg havde nøjagtig samme oplevelse da jeg søgte på min højde og drøjde - også selvom jeg faktisk er godt tilfreds med min krop og f.eks. ikke hader bestemte dele af min krop som så mange andre kvinder. For mig var det et bevis for at ens virkelighedsopfattelse både af det naturlige og af hvor stor/lille ens krop egentlig er, ændrer sig når man stort set udelukkende bliver eksponeret for kvinder i str. 34 og 36, selvom en kvinde på modellernes højde rent sundhedsmæssigt burde være omkring str. 40.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!