mandag den 8. juni 2015

Har man kun bollet, hvis der har været penetration?

I lørdags tog jeg jo en impromptu bar-crawl med et par af de gode, og sandelig om ikke snakken faldt på, hvorvidt lebber kan bolle. Altså bolle-bolle.

Bøssen i selskabet mente, at med mindre der er tale om penetration, hedder det "at dyrke sex". Ikke bolle. Og han begrundede, så vidt min alko-tågede hjerne erindrer, udsagnet med, at en af hans heteroveninder ikke tæller de mænd med på sin bollelisten, som ikke har haft deres pik oppe i hende.

For bare at tale lige ud af posen, ik'?

Men sådan leger vi altså ikke i lebbeland. Jeg vil mene, at jeg har bollet med/været i seng med alle de kvinder, der har rørt ved min fisse, hud mod hud. Men sjovt nok tæller jeg på præcis samme måde som bøssens veninde, hvis vi kigger på mine hetero encounters.

Det generer mig, kan jeg mærke. Fordi det vel handler om en eller anden helt dybt funderet iboende heteronormativitet. Eller det modsatte? Barren for, hvornår man boller, er sat lavere med damer? Men er det godt eller skidt? Jeg er for træt til at tage stilling.


3 kommentarer:

  1. Det værste er, at jeg tænker præcis som du. De mænd jeg har så har "lavet noget" med, har jeg heller ikke talt som sex, men de kvinder jeg har gjort det samme med, har jeg helt sikkert haft sex med.

    Jeg er begyndt at skelne med, at hvis jeg ligger splitter-nøgne med dem (oftes én af gangen) - så kalder jeg det sex... ej jeg ved det jo ikke.. suk

    SvarSlet
  2. Hmm, jeg tæller heller ikke pille-sutte-handlinger som et knald, når jeg er sammen med en mand

    SvarSlet
  3. Et nøgent kønsorgan = sex. To nøgne kønsorganer = knalde / bolle. At to nøgne kønsorganer i heterosammenhæng så for det meste fører til penetration er en biting... (men hvad så, når en påklædt dame penetrerer en anden halv- eller helnøgen dame, har de så knaldet eller har kun den ene knaldet den anden eller har de "bare" haft (finger)sex? Hmm...

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!