lørdag den 6. december 2014

Hader du ikke også bare poptøser?

Jeg kan huske, at jeg engang – måske i 1993 – i min Mix-kalender læste et rigtigt godt tip til, hvordan man kunne score en poptøs. Man skulle bare gå hen til hende og så spørge:

"Hader du ikke også bare poptøser?"

Dengang var jeg ikke lesbisk. 

Jeg var forelsket i Morten og Thomas og en, der hed Martin fra en anden skole. Ligesom de andre. 

Men måske var jeg alligevel lidt underbevidst lesbisk, for jeg kan for min gud ikke huske, hvad scoretricket var, hvis det var en dreng, man gerne ville have fat i.


Nogen, der ligger inde med Mix-kalenderen anno 1993?

1 kommentar:

  1. Har ikke Mix-kalenderen fra 1993, eller noget tilsvarende fra ti år tidligere. Jeg var forelsket i Tina, som spillede trommer i et punk band. Tina som tog mig med til Nosferatu Festival i Saltlageret, og som udbrød "jeg troede du var til fyre", da jeg forsøgte at score hende. Tina var ingen poptøs, hun var super cool, og hun havde sgu ret. Jeg var sgu til fyre.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!