torsdag den 6. februar 2014

Recap. Bare lad være med at læse det. Det er røvsygt.

Nå. Jeg har en af den slags uger med aftaler og kærlighed og arbejde og en stor del af de bedste mennesker, jeg kender. Så det her kommer til at gå hurtigt. Hold fast.

... Men har I set den her præcise beskrivelse af, hvorfor det gør ondt i hjertet, selvom det gør godt i trussen, når Shakira og Rihanna danser med væggen og rører ved hinanden? + Kan man være murseksuel?

Og så I den forfærdelige film på Buzzfeed om homoforhold i det russiske?

OG.

Har I set, at Barney's - det legendariske stormagasin i New York - har søsat en megakampagne med transmodeller?

Og har I hørt Dan Savages interview med Lea DeLaria, der spiller Big Boo i Orange is the New Black, hvor hun løfter sløret for, at anden sæson bestemt ikke kommer til at skuffe nogen. NOGEN.

Åhhåhåhå, hvor jeg dog glæder mig!

Og Lea snakker om LBD. Som i dumme dameblade betyder Little Black Dress. Men i lebbeland betyder LESBIAN BED DEATH. Sgu.

Som hun siger (frit fra denne lebbes utilregnelige hukommelse):

"Isn't it cool that LBD is something lesbians have all to themselves: Lea and Anna sitting in a tree. K-i-s-s-i-n-g. First comes love ... then comes lesbian bed death. That's so cool."

Jeg er sygt forelsket i Big Boo. Og nu også, viser det sig, i den ultrabutchede skuespiller bag rollen. Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!