torsdag den 15. august 2013

Den såkaldte lebbe er en form for berømthed


Jeg blev for en tid tilbage spurgt af de megarare og ret så seje mennesker henne på Homotropolis, om jeg kunne have lyst til at skrive et bidrag til deres rigtige, vaskeægte, trykte, fysiske, virkelige magasin, som man kan holde mellem hænderne, og som udkommer i forbindelse med Priden.

Jeg sagde selvfølgelig ja.

Kogte i min egen sovs af dårlig samvittighed og komplet idefattigdom et par måneder men fik alligevel - naturligvis i elvte time - afleveret en klumme. Og glemte så ellers alt om det.

Indtil jeg forleden dag var forbi Oscar. Jeg spurgte bartenderen - Min Nye Bøsse - om de havde bladet? Han svarede ja, men at alle magasinerne dælme allerede var væk. Rygter om lebbeklummer spredes sygt hurtigt, og homogribbene havde været der og ribbet standeren.

Men! Skulle det samme være hændt jer, så fortvivl ikke - I kan naturligvis læse mine viise ord på nettet. Og gør det da lige i Homotropolis' flotte magasin. Det finder I her - jeg bor på side 28-29:

Homotropolis Pride Issue 2013

Og hvis I falder over et fysisk magasin, må I gerne sende det til mig, så jeg ikke kan sende det til min mor. Som efterhånden er det eneste menneske, der ikke ved jeg er homoblogger.



2 kommentarer:

  1. Det er vist et forkert link - http://issuu.com/homotropolis/docs/homotropolis-pride-issue-online-201
    Dette burde være det rigtige.
    Ps. Dejlig klumme.
    KH

    SvarSlet
  2. Ah! Det retter jeg straks. Tak for heads up (og roser).

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!