fredag den 19. juli 2013

På gensyn om en uge!

I dag tager jeg ud i noget natur og er helt stille. Helt stille. Uden telefon og computer og tv og bøger og musik. Absolut tystnad i fem dage og semi-absolut ditto i yderligere to. Som i tavshedsløfte og sådan.

Jeg har taget turen før - forrige sommer - og det er måske det bedste, jeg kan forestille mig at gøre for mig selv. Bare lige nogle dage uden distraktion, hvor man når helt derind, hvor man kommer gennem rastløsheden og kan mærke sig selv.

Foruden løfte om tavshed aflægger jeg i øvrigt også et no sex-løfte (og et no killing-løfte, så bare rolig...) i den kommende uge. Så der bliver ikke nogen saftige historier til bloggen, selvom jeg skal dele værelse med tre fremmede kvinder.

Vi ses næste fredag.

Nyd sommeren så længe!

4 kommentarer:

  1. tror du har en del fællestræk m min søster. sådan lidt allround indtryk fra bloggen, og især dette indlæg. er nu meget hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skægt. Rart med fæller ude i det virtuelle...

      Slet
  2. Sjovt, det er præcist dét, jeg også skal i morgen. God tur! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fab! Jeg håber, det var en lige så dyb og berigende oplevelse for dig, som det var for mig?

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!