fredag den 24. maj 2013

Lebben bifalder: Regnbueflag

Jeg var vild med "regnbuefarvet" (det er en farve), længe før jeg vidste, jeg var homo. Der er bare noget afsindigt appetitligt over den orden, regnbuen repræsenterer (lød det fra Lebbe-Hitler).

Fun fact: Jeg var også tosset med at lægge mine tusser i farveorden, da jeg var lille.

Nå.

Men nu skriver de gode folk ovre på Homotropolis i hvert fald - apropos - at busserne sandsynligvis kommer til at vaje med regnbueflag under Copenhagen Pride til sommer.

Dét gør mig glad. Regnbueflag er bare så PÆNE. Og homoseksuelle.

Selvsamme Homotropolis har i øvrigt bedt mig om at skrive et indlæg til Pride-udgaven af deres trykte magasin. Jeg har jo også skrevet lidt for dem tidligere. Anyway. Jeg er meget beæret, og jeg ved slet, slet, slet ikke, hvad jeg skal skrive om.

Hvad synes I?

4 kommentarer:

  1. Hvad med at ironisere over hvor langt - eller kort - vej vi er kommet for at blive accepteret som homoseksuel i Danmark? Var det ikke blot i firserne, at homoseksualitet blev fjernet fra listen over kendte "sygdomme"? Blot et beskedent forslag (du ved at lesbiske ikke ejer skyggen af beskedenhed i sig)! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh. God ide. Men også måske for politisk for lebben. Så snart jeg skal have en holdning til alvorlige ting bliver jeg frygtelig usikker. Er bedst til fjolleri.

      Slet
  2. Hvad mener du? Jeg lægger da stadig væk trusserne efter farve...

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!