fredag den 8. marts 2013

HELgjort er velgjort

Livslebben går inde ved siden af og maler i min stue, hvilket snildt kunne give mig dårlig samvittighed, men ikke gør det lige nu. For LL kommanderede mig ind i seng med Mac på maven og Homohund i fodenden. Hun havde også købt rød vingummi til mig. Jeg trængte til det hele (mest vingummi).

Status: Jeg har set alle mine serier (i dag: Girls, Parks & Recreation, Community, How I Met Your Mother, The Office og Modern Family). Og tjekket Lamebook, hvilket er dagligt ritual (grænsende til neurose). Måske skulle jeg læse videre i afsindigt dårligt oversat Naomi Wolf-bog om kvindefrigørelse.

Apropos neurose læser jeg den kun til ende, fordi der er en vis risiko for, at verden bryder sammen/der sker noget forfærdeligt med en, jeg holder af, hvis ikke jeg læser den færdig. LL spørger mig nærmest dagligt (fordi jeg hver aften brokker mig over, hvor irriterende bogen er), hvorfor jeg ikke bare dropper den?

Men DET KAN MAN JO IKKE. Altså med mindre man vil være sikker på, at andelsmarkedet falder helt sindssygt i 2014, eller man falder ned ad trappen (fuck jeg er bange for, at jeg med disse linjer placerer mig i en veritabel jinx-fælde. Gad vide om denne parantes ophæver? Eller om denne - denne - sætning gør det hele endnu værre?). Man kan jo ikke bare lade være med at læse en bog til ende. Det siger KG selv. For den uindviede: KG = Karmagud.

(Jeg har vist nævnt, at en bekendt har beskrevet mig som den mest hyperreligiøse ateist, han har mødt.)

Nå men tilbage til bogen. Hold kæft, den er dum, maaan. Den hedder noget så irriterende som "Frigjort?" (spørgsmålstegn. Spørgsmålstegn! Hvad gi'r du mig?) på dansk og er ikke halvt så hverken god, gennemarbejdet eller interessant som samme forfatters "The Beauty Myth", som jeg til gengæld varmt kan anbefale.

Måske skulle jeg bare sove. Kæft, hunden snorker. Søøødt. 

2 kommentarer:

  1. Er blevet fældet af en modbydelig madforgiftning og har de sidste tre dage ikke lavet andet end at svede, kaste op og læse hele din blog. Jeg ved godt, hvad der har været sjovest. Hvorfor det lige er dette lidt... kedelige... (forstå mig ret - set i lyset af dine andre fantastiske skriblerier) indlæg der endelig fik mig til at kommentere ved jeg ikke, men det har nok noget at gøre med, at dine serier er præcis de samme som mine. Og så er jeg ved at læse en dødssyg bog til ende, fordi vi jo godt ved hvad der sker, hvis jeg ikke gør det.

    Hvorom alting er - jeg er virkelig glad for, at jeg har fundet din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej altså!

      Mange, mange tak for din dejlige kommentar. Og velkommen til, som man siger.

      Åh. Kunne godt bruge en madforgiftning med tid til serier og måske et par kilo lettere. SLET. KG, det hørte du ikke, vel?

      Husk også at se: New Girl, Eastbound and Down og (min absolutte yndlings) It's Always Sunny In Philadelphia. Du har vist otte sæsoner at gå i gang med, hvis du ikke kender den allerede...

      Og igen: Tak-tak-tak fordi du læser med.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!