mandag den 10. december 2012

Det kan da også godt handle om bøsser

Nå. Men all the rage henne i homoverden går i retning af Kyniskqueer. Det er en dansk tumblr, der tilsyneladende har vakt opsigt af den vrede slags.

Det var lige gået hen over hovedet på mig, men jeg er heller ikke bøss' ('bøs', bevares, men ikke bøss'). Det er min undskyldning og jeg holder fast i den, selvom jeg et eller andet sted godt ved, at det i virkeligheden handler om, at jeg er 100 pct. ude af loopet. Efter lejlighedsprojekt fra helvede. Men også efter kombination af fast parforhold, hund, og 31+. Fuck jeg er lesbisk kedelig.

Historien er, at den ukendte blogger bag Kynisk Queer lægger meget, meget private billeder af (primært, tror jeg) københavnske homofyre ud til offentlig skue. Og så ellers gør sig (såkaldt) morsom over københavnerparnas-bøssernes påklædning, ansigtsudtryk, kropstyper og -behåring.

Det er ikke specielt sjovt, og det er bestemt overhovedet heller ikke spor sødt.

Der er mange, der (med rette, hvis du spørger mig) er blevet lidt stødte over bloggen - blandt andet har der (siges det) ligget et billede af en fyr med sperm i ansigtet. Hallo! Det billede var tænkt til lukket forum ikke åben tumblr.

Jeg kender ikke  mange bøsser, men jeg genkender måske fire af dem, der optræder på billederne. Og nu er jeg meget nysgerrig efter at vide, hvem den anonyme bagmand (nå ja, eller -kvinde) er - for jeg tror vedkommende kunne gå hen og få det lidt stramt (på den dårlige måde) på Never Mind meget, meget snart.

Og let's face it - så hemmelig kan man altså heller ikke være ret længe ad gangen i København (kun hvis man er verdens nok snedigste såkaldte lebbe i hvert fald!) - Copenhipster, anyone?

2 kommentarer:

  1. Hvis dine venner er utilfredse med offentligheden af billederne, så kan det muligvis være en idé at tjekke det der Persondataloven lidt ud: http://www.datatilsynet.dk/borger/sociale-netvaerk/det-maa-du-ikke-offentliggoere/ ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Interessant læsning. Men selv hvis man holder lovgivning ude af ligningen, er der sgu noget rent moralsk betændt ved at offentliggøre den slags uden samtykke - synes jeg.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!