torsdag den 18. oktober 2012

Lebbe x Lebbe på ekskursion til Skovlunde

Jeg er alene hjemme.

Livslebben er til fødselsdag, jeg har spist indisk takeaway, set alle mine serier (omg! Ottende sæson af It's Always Sunny In Philadelphia er gået i gang. Det er måske min yndlingsserie), taget mobilbilleder af træt hund, der var for stædig til at give efter for søvnen (og vitterligt sad op og sov med hagen på mit knæ. Søde dumme hund), grinet ret meget af det her billede, som jeg fandt på nettet:

http://imgur.com/gallery/ZxgkW


...Og så har jeg ikke lavet ret meget andet. 

Lebben og jeg var i XL Byg i Skovlunde tidligere i dag. Ja. XL Byg. Fordi deres træ er billigere end Silvans. Den slags er sådan noget, jeg ved nu. 

Der sker i øvrigt noget fedt, når man tager S-toget sydvest på ud af København. Noget dynejakke-og-Adidasbukser-med-knapper-ned-ad-buksebenet-fedt. 

Jeg kan ret godt lide det. 

Jeg følte også lidt, vi var et lebbepar fra Skovlunde på den tur. Som vi sad der side om side med (dog ikke matchende) joggingbukser, converser og en stor og farlig muskelhund. Og var på vej i XL Byg for god's sake. Uden skyggen af hverken hæle, kjole eller endsige hår, der var friseret. 

(Jeg har arbejdet hjemme i dag. Med andre ord har jeg vist ikke lige fået børstet tænder i dag.)

På vej tilbage var vi bare nomademennesker. Med fire af verdens nok længste brædder (vi taler i hvert fald 2,5 meter pr. stk), en bøjlestang, en boremaskine (Livslebben insisterede på at købe en ny ('ny' er nøgleordet her - holddakæft - jeg har ikke engang en boremaskine) boremaskine, fordi der var "en på tilbud fra Boschs professionelle serie". My god. Women and their tools), en plastpose med det løse (blandt andet et laser-vaterpas. For sådan et er også livsnødvendigt, mener nogen i mit parforhold) og førnævnte bulldog. 

I S-toget. 

Jeg var tæt på at give op, men vi klarede den faktisk hele vejen til Vesterbro. Og blev kun lidt sure på hinanden, fordi nogen-af-os-slæbte-på-mere-end-nogle-andre-af-os-men-så-skulle-nogle-andre-af-os-altså-til-gengæld-også-holde-styr-på-hunden. 

Host. Host.

4 kommentarer:

  1. Høhø.
    Nu retter jeg en klam, personlig kompliment mod dig, selvom det nok er dine veludviklede + velovervejede skriverier, jeg fedter for, men du er verdens. Bedste. Overspringshandling.

    Jaja, jeg siger det bare.

    SvarSlet
  2. - Og mon ikke jeg elsker DIG, no-name!



    Ja, jeg er "anonym-som-kigger-tre-gange-om-dagen".
    Og ja, ovenstående faktum er lidt skræmmende og stalker-agtigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Overhovedet ikke. Det giver mig bare dårlig samvittighed over kun at producere et indlæg eller to...om ugen. Undskyld for forgæves besøg.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!