onsdag den 18. juli 2012

Boyfriend.dk - Udvalget er overvældende

Boyfriend savner dig.
Men savner du Boyfriend?
Jeg fik lige en af de der "Boyfriend.dk savner dig!"-mails.

Jeg loggede naturligvis straks pligtopfyldende på. Og så tjekkede jeg som altid lige, hvem der var online.

Det kunne jo være, der var nogen, jeg kendte.

På min Boyfriend-profil søges som default på damer i hovedstadsområdet mellem 25-35 år. Det må være noget, jeg har indstillet skidtet til - uden at jeg helt kan huske, hvornår jeg har gjort det.

Men det er nok meget passende. Jeg ville således med søgningen kunne finde mig selv. Og lesbianisme - såvel som homoseksualitet per se - handler jo i virkeligheden bare om, at man er hamrende forelsket i sig selv. Narcisisme på et helt nyt niveau.

Det ved I godt, ikke?

I dag var der otte jævnaldrende lebber online i mit nærmiljø. Hele otte. Den ene havde fem indlæg i sin dagbog om, at hun følte sig ensom. Det gjorde mig lidt ked af det. En anden havde femten (jeg talte) af de der animerede smileys i sin profiltekst. En af dem var den der med en stor pistol. Pistolen affyrede med præcise mellemrum mod sætningen "ingen fyre tak". Det gjorde mig også lidt ked af det.

Jeg bliver aldrig en smiley-pige. Selvom jeg øver mig i arbejdsøjemed. Og i mails til min bankrådgiver. Intet bløder anmodninger om bevilligede overtræk op som en morsom bemærkning efterfulgt af ham her:

:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!