fredag den 6. juni 2014

Så oprandt dagen!

Er det forkert at håbe på regn? Fordi man så bare kan barrikadere sig i sin seng med sin allerbedste dame og resten af den nye Orange Is The New Black-sæson? ... For de første seks afsnit har jeg jo allerede set.

Og I kan altså godt glæde jer, hvis I da ikke allerede ligger derhjemme og lumrer foran skærmen i en post-Distortion-pjækker. Gid jeg gjorde.

I min lille lesbiske husholdning var der stor begejstring for den nye sæson. Især begejstring over hvordan bipersonerne bliver til hovedpersoner i den nye sæson, når vi fx følger (sygt lækre) Pousseys omtumlede militæropvækst. Eller Taystees triste Oliver Twist-baggrund.

Suk.



Hele anden sæson bliver vist i Empire i aften. Og jeg var som udgangspunkt ikke afvisende over for at slæbe LL og en dyne med i bio. Men det er fanme længe, man skal være i en biograf. Altså. Vi snakker vel 10+ timer? Og hvad nu hvis man bliver træt - man kan jo ikke gå glip af noget. Af noget.

Eller hvis man nu bliver ... inspireret (glæd jer til flashback-scene med Poussey i cunnilingussituation på mili-basen)? Så kan man selvfølgelig bare gemme hænderne under dynen. Men der er også noget - hmm - urovækkende ved så meget lesbisk heavy petting på så lidt plads. Klaustrofobisk.

Så nu håber jeg, at det bliver rigtigt lortevejr, så LL og jeg kan droppe vores planer om grillsafari med 2xHund på laddet af forholdsvis nyindkøbt christianiacykel (fuck, vi er søde og regnbueagtige, når vi drøner rundt i den) og i stedet bare putte.

Den seneste lange tid har været alt for travl og med alt for lidt tid til kys og den slags. Alene den seneste uge har vi haft familiebesøg non-stop på de knap 70 københavnske kvadratmeter. Og det bliver altså trangt i længden. Hyggeligt, men trangt. Og dertil jyllandsture og flerdagsseminarer og arbejde og træthed.

Så den her weekend skal vi bare putte. Tak.

Og jeg ved godt, jeg har lovet jer Netflix-konkurrence. Og den skal nok komme. Men! Lige nu er PR-menneskerne bare lidt travle og tavse, så jeg vender stærkt tilbage, når jeg har hørt nærmere. Promise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!