lørdag den 14. juni 2014

And the winners are ...

Så er jeg så småt blevet ædru og kan trække vinderne af den fantastiske Netflix-konkurrence.

Shit, det var en god lesbisk fødselsdagsfest i går, alligevel. Startede med glamourøse pre-party cocktails (ren Sex and the City) på Chicky Grill:


Og derfra til fest på Nørrebro i godt selskab af den slags man for en god dels vedkommende faktisk bare ser alt for sjældent. Men det giver heldigvis mulighed for gode gensyn. Som det i går.

Nå. Men nu sidder jeg under dynen med tungt hoved og resterne af den pizza, som LL meget, meget betænksomt købte til mig i går aftes. Og som jeg frådede gode dele af, da jeg kom hjem ved halv fem-tiden i morges. LL er drønet ud i verden for at købe elektroniske dingenoter til sit nye projekt: Musikanlæg til christianiacyklen. Jeg fik ondt i hovedet, da viste mig et diagram over, hvor man skulle sætte ledninger med krokodillenæb(?) fast på en sær metalplade og forsøgte at forklare mig, hvilke udgange der hørte til hvilke ... dimser.

Men!

Vi kan vist ikke trække den længere ... her kommer de tre vinderhistorier (OG! Vinderne skal lige smide mig en mail på mitsaakaldtlesbiskeliv@gmail.com - så finder vi ud af detaljerne).

Disse to historier har vundet et halvårsabonnement til Netflix (begrundelse i kursiv):


Anonymos lesbos skriver: 
Min mor: "det er godt at have en veninde at trøste sig med hvis man ikke er så vild med sex, ikk?" (tak mor, du har forstået alt)

Mødre, for fanden. Der er bare pakket så meget misforstået hensyn og benhård fordomsfuldhed ned i så få ord ovenfor. Du har fortjent lidt OITNB at trøste dig på. Tillykke!

Anonym skriver:
Fremmed flirtende heteropige på nevermind: Du er helt sikkert ikke bøsse.
Mig: Jo, det er jeg faktisk.
Heteropige (nu venindeflirtende): Ej, det kan man altså bare overhovedet ikke se. Er du ikke glad for at jeg troede det?

Mig (afvisende): Nææ.
Heteropige (nu fornærmet): Ej, det var altså et kompliment. Bøsser elsker bare at få at vide at de ser straight ud.


Bare for lige at illustrere, at det faktisk ikke er et must at være lebbe for at vinde denne konkurrence. WTF!? Igen misforstået hensyn. Hvad SKER der for at skære alle over en kam? Du må hjem og straight (lezzy?) acte foran lidt OITNB. Tillykke!
Og nu til det vigtigste. Historien nedenfor har vundet et abonnement til Netflix OG en megaflot orange, stor-i-størrelsen-og-ikke-så-flatterende fangedragt. TILLYKKE!

xx
Sidste privatfest jeg var til, faldt jeg i snak med kvinde jeg ikke kender. Under small talk nævner jeg at min forlovede er akønnet og forklarer på opfordring lidt om hvad det vil sige. Jeg havde fået lidt øl, så jeg citerer måske ikke helt korrekt, men en bid af samtalen gik ca sådan her:
Fremmed person: "Men man har jo enten mandlige eller kvindelige kønsdele."
Mig: "Eller både og, ingen af delene eller noget der imellem. Men det er vel ligegyldigt i din dagligdag hvad folk har eller ikke har, så længe du ikke har tænkt dig at have sex med dem?"
FP: "Det kan du have ret i, vi skal behandle folk lige. ...men du sagde at der ikke er noget galt med din forlovede, så han eller hun må jo have enten det ene eller det andet dernede. Hvad har din kæreste mellem benene?"
Mig: "Jeg synes det er pænt grænseoverskridende at du spørger ind til og tænker på min forlovedes kønsdele! Hvorfor er det så vigtigt for dig at vide?"
Hun svarede noget med, at det er fordi hun ikke ved hvilken kasse hun skulle placere min bedre halvdel i. Tro det eller ej, men efter lidt tid fik jeg hende faktisk til at se, at de kasser netop er problemet...og jeg undgik at svare på hendes mærkelige spørgsmål.


Hovedvinderhistorien vinder faktisk ikke så meget på grund af selve historien ovenfor, som egentlig mest bare er superdeprimerende - shit, hvor stødende. Hvad man dog ikke skal lægge ører til (men godt, du sagde fra!). Nej, den vinder i højere grad på grund af kommentaren under historien, der bare så fint lige skyder pointen helt hjem i mål. Jeg ved stadig heller ikke, om anonym mente det seriøst eller prøvede at være morsom. Come nu on:


Du har sgu fortjent - iklædt orange kedeldragt - at tømme Netflix for ikke blot OITNB men også alle (yderst lindrende) hundehvalpeprogrammer. Intet afhjælper idiotisk grænseoverskridende adfærd som lidt hundehvalp.

Igen understreger jeg:

I, skønne vindere, skal lige smide mig en mail på mitsaakaldtlesbiskeliv@gmail.com - så får I detaljerne vedr. abonnementet, og xx: Dig skal jeg selvfølgelig have en postadresse på også, så fangedragten kan blive sendt af sted!

1 kommentar:

  1. Tillykke til vinderne og er svært misundelig på kedeldragten!!! Men værdige vindere :-)

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!