fredag den 25. april 2014

Viljestyrke

Viljestyrke er:

Tilfældigt at passere Bedstebøssen og god veninde (begge med dåseøl i hånden) på Istedgade ved ellevetiden torsdag aften. Mig på vej hjem fra arbejdsrelateret middag med lige præcis nok rødvin under vesten til, at fristelser ikke - nødvendigvis - kan siddes overhørigt.

De lokker med Nevermind. Jeg ved, at klokken nærmer sig midnat, og at jeg har i hvert fald halvanden times arbejde foran mig, før jeg kan snooze.

De lokker med ikke bare ét shot men en hel bakke (er-det-prol?). Og med strip v/ BB - og med masser af søde bøsser, der siger, man er pæn.

Jeg trækker vejret dybt og siger:

"Hav en skøn aften." Og cykler hjem.

Så ansvarlig. Og gammel. Inklusiv læsebrille i sengen. Sexet.

2 kommentarer:

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!