torsdag den 2. januar 2014

2014 bliver heeelt sikkert bomben

Nå.

Fik menstruation to minutter i midnat nytårsaften og faldt ned ad trappen med hundehvalp i armene første januar (gæt selv hvis tilstand, LL spurgte til først - min eller kræets).

2014 tegner til at blive bomben. Bom-ben.

...

Men!

Jeg havde faktisk en fantastisk årets-sidste-dag.

Jeg har ellers tendens til melankoli og bakspejlskiggeri omkring nytår og er noget mere rituella, end man måske kunne tro. Dog var dagen så tilpas uprætentiøs og selskabet så aldeles uforglemmeligt, at aftnen blev en udpræget succes uden det mindste tristesse ved tolvtiden.

Vi var seks styks samlet hos mig - LL, Kosmopolitten og undertegnede havde brugt det meste af dagen i køkkenet, og så kom Bøsserne og wildcard-veganeren tidsnok til lidt nytårstale og obligatorisk efterfølgende snak om monarkiets berettigelse (eller mangel på samme) ved fem-sekstiden.

... Og så ellers tre retter (kan ingen ære tage. LL er den kulinariske hjerne i det her foretagende. Jeg er bare the looks) plus hjemmebagt (vegansk, sgudda) kransekage klokken tolv. Og selskabslege. Og hvad har vi.

Åh jo!

Og flerstemmig sang og (løse) planer om i hvert fald at lave to korale ensembler det kommende år. Selvom de andre ikke ville være med til at synge Nicki Minaj. Tabere.

Godt nytår, lebbefolk.

2 kommentarer:

  1. Slettede 'den' mit indlæg. Det forsvandt. Men det passer måske meget godt. Alligevel paster jeg det ind igen. Og undskyld hvis du får det to gange. Happy hour :
    Anonymos Lesbos (hende med Marie K fantasierne en masse)
    Lyder som et virkeligt lesbisk nytår. Hvis jeg skriver om min, vil min KK genkende mig, det gider jeg ikke. Jeg vil være total anonym. Måske skal det være 2014. Det anonyme år, hvor jeg sniger mig rundt i byen iført kutte eller jihab og observerer folk. 2013 var navlens år, pille, pille. I år vil jeg vende min opmærksomhed imod de andre. Gå som kaliffen i tusindeog1 nat og drage konklusioner om verdens tilstand og så gøre alting bedre. Jeg vil gøre noget fantastisk. For andre. (for mig).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det her er kulsort.

      Jeg kimser i øvrigt aldrig af navlepilleri. En blog må være det virtuelle svar på den slags indadskuen. Og du blev lige en milliard gange mere spændende, fordi du insisterer på komplet anonymitet.

      Hvem er du? Og hvad er en KK? Er det det samme som en LL?

      Godt nytår!

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!