onsdag den 18. december 2013

Fissetrussen er tilbage.

Okay. Jeg tjekkede lige, hvad I egentlig googler for at finde bloggen. Og noterer mig med stor fornøjelse, at "fissetrusse" stadig er i top-10. Marie Key overhaler indenom, men hvad fa'en.


Åh! Hver gang, jeg ser, at fissetrusse optræder på oversigten gør jeg mig to overvejelser.

Dels:

Hvad fanden er en fissetrusse?

Og dernæst:

Hvornår (og hvorfor) fanden har jeg skrevet om en fissetrusse?

Og så googler jeg.

Jeg tror, jeg har gjort det før. Men jeg nåede i hvert fald (også) denne gang frem til, at søgeordet optræder, fordi jeg engang skrev om en virkelig smart - you guessed it - fissetrusse, som fx transkønnede mtf'ere benytter sig af.

Den er stadig smart og et småkedeligt repriseindlæg værdigt. Synes jeg.

Så det.

Når man googler fissetrusse er de første par indlæg i øvrigt her fra bloggen, mens der så nedefter kommer nogle anatomisk interessante indlæg og sexede opfordringer fra diverse voksensider til at kvinder stopper deres underbenklæder op i kussen. Med en eller anden form for efterfølgende udveksling for øje, tænker jeg.

Gad vide, hvor mange af dem, der havner her på bloggen, egentlig i virkeligheden var ude efter, at jeg lige proppede sloggien godt op i skrævet?

Det kommer altså ikke til at ske. Ikke lige i dag i hvert fald. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Måske hvis jeg mangler plads i håndbagagen en dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!