torsdag den 22. november 2012

Den endelige test

Det står meget stille her på Mit Såkaldt Lesbiske Liv, der er gået hen og blevet et massivt vandfald af dårlig samvittighed.

Til gengæld går det betydeligt fremad i Håndværkerhylet. Jeg har - næsten - et køkken nu. Og har inviteret til indflyttergilde på lørdag om en uge, så da er der ligesom deadline for sagerne. Host host.

I dag har Livslebben og undertegnede sat bagbeklædning på nogle køkkenskabe. Det krævede fire hænder og voldsom præcision (vi snakker vaterpas. Pattervas), og vi blev enige om, at hvis vi klarede den uden at komme op at skændes, måtte vi have bestået den endelige parforholdstest. Tror nok, vi klarede den til UG. Sikkert især fordi vi begge var mega-overtroisk-angste for at jinxe lortet.

På min cykel fra arbejde i dag, gik det op for mig, at det er ved at være længe siden, hun og jeg "havde været kærester i knap et år". Faktisk nærmer en form for 16-månedersjubilæum sig hastigt. Men det er vel lidt ligesom når jeg kalder mig selv for 29-årig. Her to år senere.

Der er så meget, jeg har lyst til at skrive om her. Men tiden er knap og vågne timer bruges på fysisk arbejde med nyindkøbt skruemaskine (jeg købte den fra Bosch uden alt muligt lir. Den skulle ligne noget håndværkeragtigt, helst. Den er mørkegrøn.).

Men jeg glæder mig til at rable indlæg af mig om:

- Regeringens vattede tilbagetrækning af forbud mod sexkøb
- At 'tranny' tilsyneladende er blevet et skældsord på den anden side af Atlanten
- Et blogindlæg, skrevet af en dansk mor til et sandsynligvis transseksuelt barn
- Mine fisse-øreringe

4 kommentarer:

  1. Jeg venter stadig på fisseøreringene. Lissom.

    SvarSlet
    Svar
    1. GUD JA. Jeg havde glemt alt om den. Den flotte, flotte fisseørering. Og der hører en historie med. Det er hermed noteret, men smykkeskrinet (hvori smykkeskrinet befinder sig - høhø) er stadig pakket væk, så jeg vender tilbage, når jeg en skønne dag ikke bor i et flytterod længere. Dvs. 2015...

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!