søndag den 7. oktober 2012

TILLYKKE til en stakkels dating-prøvet lebbe

SÅ er det tid.

Jeg har læst konkurrenceindlæggene mange gange og har ligeledes udbedt et panel bestående af veninde-lebbe, ekskæreste-lebbe og lebbe-i-mit-liv-lebbe om hjælp.

Og vi var faktisk enige. Jeg bad alle vælge de to historier, de synes var bedst. Og selvfølgelig var der forskelle. Men én historie gik igen som favorit hos alle: Staklen, der havde været på date med en genert pige...og dennes bror.

Så tillykke til K. (der har fået besked via email). Jeg håber virkelig, du får brugt dildoen sammen med en kvinde m/k, uden at dennes lillebror befinder sig i lokalet!

Vinderhistorien:

"Vi har aftalt at mødes på en café ved åen. Jeg er sent på den og regner med, at hun er kommet. Vi har aftalt at mødes uden for, og det er overskueligt at tjekke de få små runde borde, som klemmer sig sammen mellem terrassevarmere og planter. Jeg kan ikke få øje på hende. Godt nok sidder der en pige, som min Gaydor slår ud på, men hun sidder sammen med en fyr. Hun kunne ellers godt ligne hende på billedet på datingprofilen lidt. Jeg dasker ligesom tilfældigt forbi deres bord.

- ”Hvad hedder du”? Det er fyren, der spørger.

Jeg siger mit navn, og han smiler glad.

”Det her er så din date”, siger han og nikker mod pigen.

Jeg smiler til hende. Hun siger hej og kigger hurtigt ned. Jeg trækker en stol hen til bordet.

”Jeg har lidt svært ved at møde nye mennesker, er ret genert, så jeg tager altid min lillebror med på date”, siger hun med blikket fikseret på det fyldte askebæger.

Jeg forsøger at nikke meget forstående.

Jeg prøver at få en samtale i gang med hende, min date. Det går mildest talt helt elendigt. Hun svarer kun med enstavelsesord og tager ikke selv initiativer i samtalen. Tavse pauser vokser efterhånden frem mellem sætningerne. Efter lidt tid bliver jeg tilpas frustreret og henvender mig til broren i stedet. Det viser sig, at han læser litteraturvidenskab på Uni, og snart er vi inde i en længere snak om nyere danske forfattere. Hun siger ikke noget men ser da på mig nu.

På et tidspunkt skal lillebror på toilettet. Jeg overlader initiativet til samtale til hende. Hun griber det ikke. Jeg indser det formålsløse i projektet og siger, da broren er tilbage, at jeg er nødt til at gå. Jeg rejser mig og siger pænt farvel og tak for nu.

”Må jeg få dit nummer”, spørger hun.

”Ja da”. Jeg giver hende mit nummer og fortryder med det samme. Nu skal jeg til at rode mig ud af den senere.

Tja, og så cykler jeg hjem fra endnu en date."

Det blev K.'s historie der vandt, fordi alle i juryen kan genkende elementer af den der forfærdelige og desperate date-situation, som man faktisk først efterfølgende helt kan forstå, hvor langt ude har været. Heldigvis gør anekdoter som denne sig strålende i underholdningsøjemed. Og det kan du, K., så glæde dig over, mens du voldbruger din nye dobbeltdildo.

För Jävlan! Det har været en gigafornøjelse at lege konkurrence med jer. Jeg har grinet højt og længe. Klart mere af den slags i fremtiden.

Og også tak-tak-tak til seje Lust, der lagde præmie til konkurrencen. Kig lige forbi deres webshop - måske er der noget, der falder i smag?

Alle konkurrencebidragene kan stadig læses her.


5 kommentarer:

  1. Tillykke til den meget heldige vinder :-) mon vi får en anmeldelse af præmien :-) Tak for en fed konkurrence!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sgudda! Vi skal da have skidtet anmeldt. Jeg lover at kontakte vinderen desangående!

      Slet
    2. Du får muligvis nok en anmeldelse, Jane :) Men har ikke lige modtaget "dyret" endnu. En efterårsferie med masser af timer til afprøvning spildt :)

      Slet
    3. Ih! Har du ikke modtaget den endnu? Prøv lige at hive fat i Lust - jeg cc'ede Eloises mail, da jeg skrev til dig, gjorde jeg ikke (så du selv kunne give besked vedr. adresse).
      KH N

      Slet
  2. Tillykke til vinderen på den virkelig kiksede date :)

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!