onsdag den 25. juli 2012

Læserne mener...

Hej alle lebber

Her går det godt. Faktisk så godt, at der så godt som ikke er tid til at skrive på denne hersens blog. Men det er ikke permanent, det lover jeg. Det hele skal nok blive forfærdeligt igen.

Jeg er bare glad - Det er ikke det samme som optimist.

Jeg har en liste med "blogindlæg til højrebenet", men den er komplet udtømt (høhø). Så jeg lyver egentlig, når jeg siger, jeg har en sådan liste. Jeg havde en. Men nu har jeg nuppet alle de lette ideer.

Kan en liste egentlig godt være tom - eller mister den så sin status af liste?

Puhada. Mit liv er temmeligt lille og ret så stort lige for tiden. Jeg er post-ferie-træt, og jeg har allerede fortalt om min tatovering, min hund og mit håndværkertilbud. Så jeg venter lige med at skrive, til der sker noget spændende.

Ellers må I, kære læsere, lige komme på banen fortælle mig, hvilke lebbede emner, I gerne ser, at jeg bringer på bane. Jeg er komplet kreativt blokeret.

Hvad vil I læse om her på Lebbelivet?

KH. N.

6 kommentarer:

  1. Romantik! Er der forskel på homo- og hetero-romantik?

    Evt. mere om din hund!

    SvarSlet
  2. Tja, hvad du nu gerne vil skrive om, vil jeg gerne læse om, så slå dig løs. Og hvis nu ordene ikke kommer så beredvillige, så vent til de gør :)

    SvarSlet
  3. I er fan'me søde. Jeg er TOSSET med, at I vil høre mere om romantik. Totaltyndlingsemne, her hvor jeg befinder mig i stadie af nyforelskethed. Og Homohunden er også kilde til evige indlæg.

    Jeg var bare så bange for om netop de emner var lidt trættende i længden...

    TAK!

    SvarSlet
  4. Jeg synes sjove, skøre, sørgelige (fyld selv mere på) og hvad jeg lige har på hjertet agtige hverdagshistorier er go læsning...

    folks blikke på gaden, fordomme og ikke fordomme...

    den kommende pride, som i øvrigt er min den første.

    skøre ting du har lavet, som når jeg skræmmer en arabisk familie væk på picnic, fordi jeg støvsuger altanen kun i ført bh og trusser. historier fra dit arbejde, som at prøve med engelsk til en døv, bare for at se om det kunne lette kommunikationen, eller at få en bling til at skrive under på noget..

    You name it.

    Jeg elsker din måde at skrive lige fra hjertet på, uanset hvad det omhandler...jo mindre planlagt jo bedre

    SvarSlet
  5. Please, mere sex!

    SvarSlet
  6. Hvorfor så mange homopar ikke holder i hånd og kysser offentligt. Som rimelig nyudsprunget og forelsket opfører jeg mig på gaden nogenlunde sådan med min kvindekæreste, som jeg gjorde med min forrige mandekæreste. Men jeg har indtryk af at det er de færreste og jeg er så træt af følelsen af at det på nogle virker "demonstrativt", hvis jeg blot gør, hvad der ville falde mig naturligt med en mandekæreste. Også blandt de lesbiske jeg kender, er der mange der ikke vil holde deres kæreste i hånden eller give et farvelkys ved et bustoppested. Det er så trist synes jeg. Og jeg forstår at det kan være fordi man ikke har lyst til kommentarer eller blikke, men altså, det er faktisk ikke så slemt! Og jo flere der gør det, jo mere almindeligt og tilladt bliver det jo. Men skriv gerne om det og dine erfaringer / tanker i den retning.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!