søndag den 6. december 2015

Lebbens store gaveguide

Jeg er verdens mest elendige gavegiver. Seriøst. Jeg kan ikke finde ud af at give gode gaver, endsige huske hvad folk ønsker sig. Har dyb respekt for den type mennesker, der lige har et google-dokument liggende, som de opdaterer, hver gang deres nærmeste i forbifarten får nævnt, hvad de går og drømmer om. Så de et halvt år senere kan tage røven og give den drømmegave, modtageren allerede har glemt, de fantaserede om. Jeg er mere sådan en lillejuleaftenspaniktype. Så det.

Men! Her er fem gaveforslag til lebben i dit liv. De ville i hvert fald bringe glæde, hvis lebben i dit liv var mig. Men det er hun jo nok ikke.

(Og præcis som tilfældet oftest (nærmest altid) er, så er jeg ikke sponseret/intimmasseret. Ingen penge eller produkter eller tjenesteydelser (host-host) har skiftet hænder, og der er ikke nogen, der har slikket mig i øret til gengæld for indlægget.)

You're welcome.

Gaveforslag #5
Nanna Grü er en sej, århusiansk celebberity (see what I did there?) + kvinden bag one woman-bandet Not Daisy, der netop har selvudgivet en dejlig cd. Køb den via Not Daisys facebookside (og giv hende et like med på vejen ved samme lejlighed) før din lebbenabo.



Gaveforslag #4
Queer Jihads "Se! Den heteroseksuelle verdensorden går i stykker!" er vigtig og i øvrigt dansk. Og psst! Hvis du køber bogen inden d. 15. december via almindelig.com sender seje Mads Ananda Lodahl gratis antihomofobiske klistermærker med! De vil garanteret se flotte ud på indersiden af din lebbehadende onkels toiletdør. Og han gætter aldrig, hvordan de er havnet der.


billede lånt fra queer-jihad.blogspot.dk

Gaveforslag #3
Til femmen i dit liv. 'nuff said. Jeg ville personligt blive megaglad for sådan en lille pin, faktisk (hint-hint). Via etsy.



Gaveforslag #2
Shit man. Faldt lige i sjove-t-shirts-fælden. Jeg hader i virkeligheden festivalfænomenet med kække slogans på brystet. Men jeg tror ikke, jeg ville blive decideret vred, hvis nogen havde de her bluser på. Faktisk. Og jeg kunne måske også selv finde på at tage dem på, når jeg skulle træne. Og det er jo også en form for blåstempling.


Via: http://etsy.me/1ObOqb5

Via: http://ebay.to/1OI2765


Via: http://etsy.me/1Nc0w44

Gaveforslag #1
Til lebben, der har alt, foreslår jeg en vibrator belagt med 24 karat guld. Fordi din elskede(s) fisse da har fortjent lidt iskoldt ædelmetal at varme sig på. Den koster lige knap 8.000 dollars, det svarer vel til godt og vel 50.000 gode danske kroner. Du får også en æske at opbevare den i. Så de penge er da godt givet ud. Køb den her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!