søndag den 25. januar 2015

Ny gammel lebbevinbar?

Okay. Er der nogen, der ved noget om det her?

En vinbar der med egne ord med "forførende bartenderinder tilbyder et bredt sortiment af fyldige argentinske vine og lækre tapas. På dansegulvet kan du slænge dig til sprøde tangotoner fra husorkesterets flotte fyre, eller du kan møde nye flammer i vores mørke hjørner. Vi kalder baren for Pat' og Platter. - Og vi glæder os til at se dig!"

De har lige liket Lebbelivet ovre på Facebook. Og det liker jeg naturligvis. Og jeg kan godt se, de ikke har opdateret siden 2012. Men har de nogensinde eksisteret? Er jeg gået helt bag af dansen? Hvor? Hvad? Hvem?

1 kommentar:

  1. Kender ikke gruppen, men den her er til gengæld genial.
    https://www.facebook.com/groups/233279316826470/


    - jeg kan ikke lure om beskeden ma skriver kommer frem!?
    - jeg kan ikke lure om beskeden man skriver her kommer frem!? Så du har sikkert fået den et par gange.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!