søndag den 8. december 2013

Hvis vi begynder med lesbisk håndbold og slutter med Dita von Teese, så er I helt med, ikke?

Jeg får slet ikke skrevet lige så meget, som jeg gerne ville. Og den dårlige samvittighed hamrer på yderdøren, og jeg prøver ikke at lytte. Og jeg skylder stadig de trofaste lidt bevis for min diminutive Ruslands-demo.

Men.

Jeg har en hundehvalp. For eksempel. Og det er så fucking fedt. Og hårdt og røvsygt. Og meganuttet. I vilkårlig rækkefølge.

Lige nu ser LL - you guessed it - håndbold.

Kort efter vi havde mødt hinanden (og efterfølgende ca. en gang i kvartalet) tog vi en semi-ophedet diskussion om, hvorvidt der var større repræsentation af lebber i kontaktsport, end i den såkaldt virkelige verden.

Hun mente - og mener - nej og har en vis førstehåndserfaring (der dog hendes ... førstehåndsmøder (host-host) ... taget i betragtning taler til min fordel).

Jeg mener klart ja - og peger en flot finger i retning af Anja Andersen og co.

Vi bliver helt sikkert aldrig enige, med mindre nogen kan lægge iskoldt fakta på bordet, for vi var lige igennem den igen. Og nu har jeg lige googlet "Line Jørgensen lesbian". Og nynner TV2 imens.

Jeg blev ikke klogere. LL mener at vide, at Line Jørgensen (Voldum) helt sikkert ikke er lesbian. Men med de skuldre og den fremtoning er jeg stærkt i tvivl, ikke desto mindre.

Nå.

Men derudover var jeg til julefrokost i fredags. Og lå brak det meste af lørdagen - med undtagelse af de plus/minus fyrre gange jeg og LL stod uden for døren helt tyste og øvede alene hjemme med 2xbulldog.

Det gik pissegodt. Hvilket forhåbentlig betyder mere hundefrit parforhold til mig. Juhu! Det kan måske lyde kontraintuitivt, men en del af årsagen til, at vi erhvervede Hund#2, var faktisk, så Homohunden kunne lade os være i fred engang imellem. Please.

Og det ser ud til, det virker. Problematisk er det dog, at Mindstehunden reagerer med kraftig gøen på sexscener i film. Vi så otte afsnit af The Tunnel (den fransk/britiske udgave af Broen, som jeg aldrig lige fik set) i går - tømmermænd, sagde jeg jo - og når der blev knaldet på skærmen, blev der gøet i stuen.

Den reaktion skal vi liiige have hevet ud af kræet snarest, tænker jeg.

Jeg forlod i øvrigt fredagens julefrokost ved totiden, da resten af festen tog videre til parallelfrokost i modebranchen. Jeg mødtes med BB og tilbragte dernæst to spritstive timer på Cosy, og de var godt givet ud.

Vi mødte nemlig fx en flok bøsser, der insisterede på, at jeg mindede svært om Dita von Teese. Hvilket bestemt er en kompliment, der ikke har anden klangbund i virkeligheden end en rød læbestift og en sirligt sat rockabilly-inspireret pandekrølle.

Men tak alligevel, dejlige mænd.

Så det.

Og nu har jeg for øvrigt oprettet tagget 'håndbold'. Fordi man fanme ikke kan drive en lebbeblog uden. Sgudda.

12 kommentarer:

  1. Som om I så film/tv-serie……….

    Og jeg var fucking tæt på at tage på Cosy i fredags!! Nu fortryder jeg SÅ meget jo!

    SvarSlet
  2. Vi kan da lige redegøre for de sikre lebber på holdet ;)

    Kristina Mulle Kristiansen er lesbisk
    Mette Gravholt er også (hun har i hvert fald været kæreste med Mulle)

    Jeg kunne godt mistænke Sandra Toft for at være lesbisk..

    Og midt i al min googlen så fandt jeg frem til en artikel, der fortæller at (lækre og lesbiske) Gro Hammerseng er blevet mor. Kommentarsporet er forfærdeligt. Det er virkelig Nationen i sit es. Shit altså! Så jeg ADVARER - det er ikke sjovt at læse kommentarerne til denne artikel:
    http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1702126.ece

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender ingen af dem, du nævner. Overhovedet. Men nu bliver jeg nødt til at læse artiklen. Og ikke mindst kommentarsporet. Men gemmer det lige til en dag med sygt stort overskud...hvis jeg kender Nationen ret er det påkrævet.

      Slet
    2. Mulle er hende, der scorer alle målene. Lille, lyshåret, tattoveret og så spiller hun bak..

      http://vmkh2013.tv2.dk/2013-12-09-tv-det-betyder-mulles-tusser-og-et-frækt-væddemål
      http://politiken.dk/sport/haandbold/vmhaandboldkvinder/ECE1476723/tatoveret-vikar-er-blevet-en-vm-profil/

      Bermærk lige tattoveringen med de to piger :)

      Og så stopper jeg med al det stalken. NU!

      Slet
  3. ja, ikke for at presse på, men: udover ruslands-blogpost, så håber jeg også, at du snart vil tage LL i hånden og gå ind og se Adèles Liv og skrive, hvad du synes om den, de omtalte lebbe-sex-scener, du ved, men også bare filmens lebbeliv generelt. Der er flere ting at kommentere på, grine ad, måske blive lidt vred over, også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh! Jeg sagde faktisk til LL så sent som i lørdags, at vi skulle se den. Og nu har vi givet hånd på, at 2xhund har lært at være alene hjemme om max en uge, hvorfor vi kan planlægge en biftur. Selvom vi måske hellere vil i teatret... Men klart, skal den varme farve blå ses!

      Slet
    2. Gør det! Man bliver også lidt nyforelsket af at se den.

      Slet
  4. Åhåhåhå....
    Nu skete det.
    Nu skal du høre, søde såkaldte lebbe.
    Det med lebber og håndbold er meget, meget sprængfarligt materiale.

    Jeg har en veninde. (Ja, du nægter at tro det). - Hun spiller håndbold. Og får penge for det. Sgu.


    Hun:
    - går i semi-drenget tøj, primært af mærket Hummel
    - er korthåret + har flere end 1, færre end 5 tatoveringer
    - er hhv. muskuløs og blød på de helt rigtige steder.
    - er den smukkeste kvinde i verdenshistorien.


    ... Og hun har en (mande)kæreste, der er 17 år ældre end hende. Dette fandt jeg ud af på hvad jeg troede var vores første kaffe-date. Flovt.

    Nu har jeg lært af erfaring, at selvom man tror, skal man vide, så du må nok lytte lidt til din livslebbe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahahaha. Fuck hvor fantastisk. Åh! Jeg er i mine fordommes vold, når det handler om lesbisk håndbold. Og jeg er endda så stædig, at mit svar, når folk siger "jamen hun ER altså ikke lebbe", er et benhårdt: "Tsk, så ved hun det bare ikke selv endnu."

      Hvilket i øvrigt minder mig om mangt en brandert brugt på at overbevise usikre unge piger om, at de var til piger. Fordi jeg bare kunne mærke, det var sådan, det hang sammen. Ikke for at komme i bukserne på dem - nej - (seriøst!) ... bare fordi jeg synes, de skulle udleve deres potentiale.

      Flot.

      Slet
    2. Tøhø, Jeg lover at holde dig opdateret med mit flirteri, for helt seriøst: min veninde er til piger, hun ved det nemlig bare ikke endnu. Jeg skal nok komme i buksen på hende!

      Slet
    3. Åh, hvor lækkert! Hun lyder seriøst som den lækreste!

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!