tirsdag den 2. oktober 2012

Dildo med 25 procents vinderchance

En af mine mest lebbede lebber, K., har netop erklæret sig loren ved at dele verdens sejeste konkurrence på sin Facebook-wall, fordi præmien er en dobbeltdildo.

Hvorherrebevares.

Vi snakker lebben, der ved flere lejligheder har skrevet ordet "fisse" på min wall. Og som skrev noget sjofelt om min moder samme sted, hvorefter jeg pænt introducerede:

"K., mød min mor I., som også er på Facebook. Mor I., mød K."

Det var en sjov dag på Facebook.

Men er det derfor, der er så få deltagere? Er det for flovt? Præmien (dildoen!) bliver sendt i en diskret og neutral indpakning, og du kan deltage anonymt! Og alle odds er på din side lige nu. Der er omtrent 25 procents chance for, at det bliver dig, der løber med præmien (dildoen!).

DELTAG NU.




2 kommentarer:

  1. Hov, den bedste historie vinder, ikke? Eller er det bare lodtrækning?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bedste historie vinder. Yes. Selvom det bliver sygt svært at vælge. Må nok nedsætte en veritabel lebbe-jury.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!